עד הראיה שחזר: "לא האמנתי למה שאני רואה"

מהדורת הבוקר No Comments on עד הראיה שחזר: "לא האמנתי למה שאני רואה"

עד הראיה הרב איתי כהן ב"מהדורת הבוקר": "ראיתי את המחבל נינוח, ממשיך לחפש קורבנות. שכן שלי ירה באוויר כדי להבריח אותו, ולכן חשבו שיש עוד מחבל באיזור. אם המחבל לא היה מנוטרל מהר, הוא היה יכול להיכנס עוד קצת לתוך בני ברק והאסון היה יכול להיות גדול"

צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב איתי כהן, עד ראיה שצפה במסע הרצח אמש בבני ברק ממרפסת ביתו שחזר את פרטי האירוע בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר. "חמש דקות קודם חזרתי מהמשרד שלי ברחוב הרצל, עליתי לבית ברחוב השניים ולפתע התחלנו לשמוע פיצוצים. חשבתי שזה נפצים. אנחנו יוצאים למפרסת ואנחנו שומעים צעקות מרחוב ביאליק. התקשרנו למשטרה".

"נשארתי במרפסת ומסתכל ואני לא מאמין למה שאני רואה, מגיח פה מהקיוסק מחבל חמוש עם רובה גדול, מכוון לכיוון רוכב אופניים ואני רואה שהוא לא מצליח לירות. אני מתחיל להשתולל יש פה משוגע עם נשק. בכלל לא חשבתי שזה פיגוע. התקשרתי למשטרה שוב וצעקתי 'יריות, רובה'. בשלב הזה אני לא מסתכל אבל אחרי זה ראיתי את הרכב בצד. הרכב של יעקב שלום הי"ד, שכן יקר שלנו שנרצח", שחזר כהן.

"אני רואה את המחבל נינוח, ממשיך לחפש קורבנות ברחוב. שכן ממולנו שיש לו נשק ירה באוויר. אנשים התבלבלו חשבו שזה מחבל נוסף. זה גרם למחבל לעזוב כאן. אני חושב שהשכן יכול היה לירות משם לעבר המחבל. באותו רגע המחבל תופס את הרגלים ומתחיל לרוץ, חולף על פני שלושה בניינים ונכנס לרחוב הרצל".

"ואז הוא ממשיך לעלות ברחוב ומגיע ברחוב הרצל 61 מול שני השוטרים שנטרלו אותו, את אחד מהם הוא הצליח להרוג. אם הוא היה מצליח להכנס קצת יותר לתוך בני ברק האסון היה גדול יותר".

הוא שיתף בתחושותיו הבוקר: "הילדים קצת מבולבלים ומבוהלים אבל אנחנו שולחים אותם ללימודים. יצאתי מהבית ב-6 בבוקר, רחוב חשוך, מפחיד. כל דבר הקפיץ אותי. אבל חייבים להמשיך את שיגרת החיים".



0 תגובות